TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469669  av ArildM

Happy wife , happy life? :D
Når beholderen til gifteringen er såpass gjennomført så må bare det i seg selv være en bra deklarasjon om hvor mye det betyr :wink:

Ellers, takk for filmanbefaling :D
 #469673  av OleST

ArildM skrev: 05 sep 2026 07:45 Happy wife , happy life? :D
Når beholderen til gifteringen er såpass gjennomført så må bare det i seg selv være en bra deklarasjon om hvor mye det betyr :wink:

Ellers, takk for filmanbefaling :D
Hu er strålende fornøyd, har fått være med å gi litt input på design av ringen også så hu vet at den kommer, jeg skal begynne å lage ringen snart, har fått låne gullsmedverkstedet til en kompis :D
Hu driver å drømmer om bryllup, seremoni i kirka i bygda der hu er oppvokst men så er hu usikker på om det blir lovefest, westernbryllup på Deadwood eller å leie selskapslokalet nede i sølvgruvene. Også har jeg fått streng beskjed om å fikse ræserbil som skyss fra kirka til selskapslokalet den dagen det blir aktuelt 8) :lol:
 #469674  av OleST

Makk skrev: 05 sep 2026 10:34 Ikke gå i den fella :lol: :lol:
Felle og felle fru blom, er fornøyd med dama jeg :wink: (også tør jeg ikke noe annet, hu er jo bevæpna :shock: :lol: )
 #469675  av ArildM

Hehe, kan ende veldig bra eller veldig dårlig det ekteskapet her skjønner jeg :mrgreen:
Gjør hva som føles rett ut :wink:
 #469681  av magnesmurf

Ekteskap er ikke helt håpløst, så lenge kvinnfolket er oppegående og du enten er så sta at du aldri inngår kompromisser, eller er såpass medgjørlig at kompromisser ikke er et problem :lol:
  • 1
  • 1193
  • 1194
  • 1195
  • 1196
  • 1197