guffen85 skrev:Du tenker på en turbotimer? Den fungerer som et relle, si du stiller den f.eks på 1 minutt, 2 minutter eller auto da, så etter du tar ut nøkkelen av bilen vil bilen fortsette å gå, helt til turbotimeren da er ferdig med å telle ned. Du kan imidlertidig låse bilen og alt som normalt, eneste er at motoren fortsetter å gå til nedtellingen er ferdigTomera skrev:Kan jo anbefale deg å montere grovere eksos, 3'' fra hks er ett populært valg. Ellers er jo også 3'' DP (DownPipe) også en bra ting som gjir motoren litt ekstra pusterom! Åpent luftfiler og oppjustering av turbotrykk hjelper også bra på! Da vil du ligge rundt 260 hk muligens ved 1 bars trykk vil jeg tro, så kan du jo kjøpe kraftigere turbo osv!
kan jeg skru opp trykket nå som den er helt orginalogså uten problem??
så har jeg hørt noe at man kan montere noe som gjør at truboen blir smørt etter man setter fra seg bilen en liten box eller noe i den duren noen som vet noe om det.????
downpip???? hehe

Downpipe erstatter da den org katalysatoren på bilen, det er den som går ned fra turbo og visdere til eksosen, det er vel det som hjelper mest effektvis for da får du en friere eksos og turbotryllet går automatisk opp, uten større modifikasjoenr vil da du ca ende opp med 220 hk, på en eller org bil!
- 1993 Nissan Skyline R33 Gts J-Spec
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6
X 1994 Celica GtFour WRC 1896/2500 J-Spec
x 1999 Corolla G6
X 1994 Supra TT J-Spec Med Skilter...
X 1994 Celica GtFour WRC 2191/2500 J-Spec
X 1995 Carina E xli 1,6