TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Spm. rundt error3 feilen pÃ¥ CD spiller

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#202643  av Geir

Er det noen som har bilde av hvordan resultatet blir etter å ha montert monteringssettet bilradiospes.no selger? Blir det pent om man gjør det ordentlig, eller ser man tydelig at det er blitt satt i en annen spiller?

#202700  av csstian

Hær er et.Men dåli bilde :cry:
Vedlegg
Lexus 001.jpg
Lexus 001.jpg (31.7 kiB) Vist 3198 ganger
Lexus.jpg
Lexus.jpg (39.85 kiB) Vist 3198 ganger

#202737  av Varnes

jeg har en 99-mod, me cd-spillerne i bunn, å spiller kun brenncd'r:)
Funker fint å ikke hatt nån problemer:)

#202738  av Geir

SÃ¥ jo greit ut det der! Takk for bildene, csstian!

#202747  av csstian

Joda ser greit ut.Men jeg synest orginalanlegget er mye finere.Ser så uorginalt ut liksom.Men der er jo det å da.Men smaken er jo såm baken den er delt :)

#204275  av numm

Kebab gud skrev:beste løsninga er å kjøpe en IS med CDspiller hvor CDslotten er i toppen :P
ikke å bytte ut den orginale med noe vulgært
Eg har cdslotten i toppen men no virkar ikkje cd spilleren.
Den virka først på 3 av 6 cdslotter men no er det bare radio som virkar.

#204282  av csstian

numm skrev:
Kebab gud skrev:beste løsninga er å kjøpe en IS med CDspiller hvor CDslotten er i toppen :P
ikke å bytte ut den orginale med noe vulgært
Eg har cdslotten i toppen men no virkar ikkje cd spilleren.
Den virka først på 3 av 6 cdslotter men no er det bare radio som virkar.
Om bilen din ikke er over 5 år så er det bare å ta turen til nermeste Toyotaforhandler å få en ny.

#204305  av @lpher

csstian skrev:Joda ser greit ut.Men jeg synest orginalanlegget er mye finere.Ser så uorginalt ut liksom.Men der er jo det å da.Men smaken er jo såm baken den er delt :)
Ehh..det er fordi du har montert den på "feil" måte det ;)

#204333  av csstian

@lpher skrev:
csstian skrev:Joda ser greit ut.Men jeg synest orginalanlegget er mye finere.Ser så uorginalt ut liksom.Men der er jo det å da.Men smaken er jo såm baken den er delt :)
Ehh..det er fordi du har montert den på "feil" måte det ;)
Er ikke min bil bilde stammer fra. Finnes kanskje andre løsninger en den som var på bildet jeg la ut.Men ville ikke hatt noe annet en orginalspilleren. For dem som skal bygge anlagg er sikkert ikke orginalspilleren no tess.Men et par aktive subber bak så er den nok lyd for meg.

#204344  av @lpher

csstian skrev: Er ikke min bil bilde stammer fra.
Ahhh..takk :D
csstian skrev: Finnes kanskje andre løsninger en den som var på bildet jeg la ut.
Definitivt :D
csstian skrev: Men ville ikke hatt noe annet en orginalspilleren. For dem som skal bygge anlagg er sikkert ikke orginalspilleren no tess.Men et par aktive subber bak så er den nok lyd for meg.
Nahh...man trenger ikke være helt lydfreak for å sette pris på en bedre spiller enn den originale ;)

#204357  av csstian

@lpher skrev:
csstian skrev: Er ikke min bil bilde stammer fra.
Ahhh..takk :D
csstian skrev: Finnes kanskje andre løsninger en den som var på bildet jeg la ut.
Definitivt :D

csstian skrev: Men ville ikke hatt noe annet en orginalspilleren. For dem som skal bygge anlagg er sikkert ikke orginalspilleren no tess.Men et par aktive subber bak så er den nok lyd for meg.
Nahh...man trenger ikke være helt lydfreak for å sette pris på en bedre spiller enn den originale ;)
Da har du kanskje noen bilder av andre løysninger å legge ut??
Hadde vært greit å sett.Mulig jeg skifter mening :)

Nå er jeg ikke sånn veldig lydfreak.Men trudde lyden i is ikke var så gærn :?:

#204377  av @lpher

csstian skrev: Da har du kanskje noen bilder av andre løysninger å legge ut??
Skal se hva jeg kan finne :)
csstian skrev: Nå er jeg ikke sånn veldig lydfreak.Men trudde lyden i is ikke var så gærn :?:
Om du synes det er bra nok selv så... ;)

#204438  av kaimagne

csstian skrev:Da har du kanskje noen bilder av andre løysninger å legge ut??

Nå er jeg ikke sånn veldig lydfreak.Men trudde lyden i is ikke var så gærn :?:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 437#204437

Bilder der, BRS har montert!
;)

#204445  av csstian

Syns det ser greit ut.Men kan ikke samenlignes med orginalt etter min smak.Men har jeg hatt en bil hvor orginalspilleren var defekt og ikke fikk ny på garanti,så hadde jeg ikke kjøpt ny orginalspiller til 17000 kr.

#204544  av @lpher

csstian skrev:Syns det ser greit ut.Men kan ikke samenlignes med orginalt etter min smak.
Det ser ikke helt factory ut før man skifter til 2-DIN ;)
csstian skrev: Men har jeg hatt en bil hvor orginalspilleren var defekt og ikke fikk ny på garanti,så hadde jeg ikke kjøpt ny orginalspiller til 17000 kr.
Ja, spesielt siden jeg selger spiller til 790,- som er LANGT bedre enn den...og det er å si det mildt faktisk ;)