tror ikke for varm grad tennplugger kan ha noe å si for det er lite sannsynlig at de hadde skapt problemer på slike korte enkle drag med gassing hvor det utvikles lite varme.. Ellers skal det være mulig å bytte plugger uten å tømme IC'en ved å løften den opp og bare bøye slangene litt..
Har desverre ingen andre forslag enn å teste at wastegate-staget løsner når du tilfører trykk, eventuellt kan du løsne staget fra selve wastegaten og prøve å åpne/lukke wastegate for hånd og se om den hekter i noe, men det er rimelig trangt der, tipper å komme til fra undersiden er best bet (løsne staget fra den siden som du ikke klarer å se med panseret oppe, festet på en liten hendel som står på undersiden av turboen). Det er vel gjerne litt lettere hos deg hvor orginal katalysator er fjernet i det minste.
men, det er for kaldt uten garasje nå
Har desverre ingen andre forslag enn å teste at wastegate-staget løsner når du tilfører trykk, eventuellt kan du løsne staget fra selve wastegaten og prøve å åpne/lukke wastegate for hånd og se om den hekter i noe, men det er rimelig trangt der, tipper å komme til fra undersiden er best bet (løsne staget fra den siden som du ikke klarer å se med panseret oppe, festet på en liten hendel som står på undersiden av turboen). Det er vel gjerne litt lettere hos deg hvor orginal katalysator er fjernet i det minste.
men, det er for kaldt uten garasje nå

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet