Samco er laget i UK, og en kan få i komplette motorsett fra http://www.turbohoses.com i statene, begge firmaene leverer håndspunnede slanger av beste kvalitet.
xxxxxJANTExxxxxxx
MR2turbo skrev:takk, takkHei Markus, en ting du muligens skulle tenke på, i forhold til insugs manifolden, om det ikke er en gen3 da, er extrude hoone...få til jevn luft levering i alle rørene....I dag har innsugsmanifolden stått for tur men skal tune opp den litt til i morra..
Zz24hours skrev:Damn MarkusNÃ¥r blir Carinaen ferdig da?
man er jo overhovedet ikke misundelig på dig![]()
Jeg har vist forsømt at kigge forbi en gang imellem, en dejlig første tråd at starte på, glæder mig til at se bilen igen
.. ikke at jeg dog fatter du skulle bytte den anden motor
chris skrev:Zz24hours skrev:Damn MarkusNÃ¥r blir Carinaen ferdig da?
Jeg har vist forsømt at kigge forbi en gang imellem, en dejlig første tråd at starte på, glæder mig til at se bilen igen
Zz24hours skrev:Gleder meg til den blir ferdig jeg. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves vet duchris skrev:Zz24hours skrev:Damn MarkusNår blir Carinaen ferdig da?
![]()
motoren står derhjemme i garage, uten turbo - men det kommer. Etter jeg køpte den har min kæreste og jeg dog også køpt et hus som skal renoveres - så det har 1. prioritet over bilen![]()
ydermere skal bilen til syn før vinter 2004, så jeg vet inte om jeg vil bytte 3SFE -> 3SGTE inden da ..
men det skal nok komme alt sammen
må vist hellere ændre signaturen lidt
MR2turbo skrev:morn, sørensenSer ut til å bli nyyyydelig den motoren der!!
Jeg tror at det blir enda bedre med den nye moteren![]()
Så dere har kjøpt hus? Det blir nok tid til å bytte motor etterhvert uansett![]()
Jeg reiser forresten antagelig til Danmark til førstkommende weekend, skal ned og hente et par motorer![]()
Forresten har fått bytta reg.reim og montert på innsug, TB, toppdeksel og ny termostat nå.. så det går litt fremover.![]()
her er ett par oppdaterte bilder...
MR2turbo skrev:morn, sørensen
Jeg tror at det blir enda bedre med den nye moteren![]()
Så dere har kjøpt hus? Det blir nok tid til å bytte motor etterhvert uansett![]()
Jeg reiser forresten antagelig til Danmark til førstkommende weekend, skal ned og hente et par motorer![]()
Forresten har fått bytta reg.reim og montert på innsug, TB, toppdeksel og ny termostat nå.. så det går litt fremover.![]()
her er ett par oppdaterte bilder...
MR2turbo skrev:Du fikk den med en tann mindre enn 2.gen da eller?
Forresten har fått bytta reg.reim..
Zz24hours skrev:Tror han har dem i frokostblandinga på kvisten..flere motorer!!! .. du er jo gal, tossede normand
![]()
MR2turbo skrev:Hei Chris. Gleder meg veldig til å reise nå, jegDæven, ser ut som den trompeten jo!
prøvde å ringe i dag, men da ringer jeg deg på lørdags ettermidda'n...
God tur hjem.
Fikk bov'en til ny-motoren i hus i dag og.. den er brukt men ser veldig bra ut.. Skal bli masse PSSSHHHHHH!! til våren