originalt skal det være 0,82-1,15 ifølge boken,men tror ingen ligger over 1.0bar originalt
Jeg personlig ville ikke kjørt så høyt trykk med de modsene du har i signaturen hvertfall.

marlboro1310 skrev:og du lader?om jeg kan spørre?Kommer an på dagsformen
marlboro1310 skrev:men 1,25 er ikke drøyt??har jo endel modifikasjoner på min motor,større IC OG rør..Apexi`en eff.anl og HKSfilter...Tja, drøyt og drøyt...Tror ikke det er så mangen som ville anbefalt å kjørt 1.25 med original turbo til daglig
marlboro1310 skrev:Hvilke turboer kan jeg kjøpe som passer bolt on og som ikke gjør at resten av motoren går til helvette da uten indre oppgraderinger...er en 3.gen motor jeg har da..Da må du nesten søke litt, men gt28rs skal holde til rundt 350rwhp f.eks.Men er lettere å ta et sikte på hvor mye hk du vil oppnå og ta det derfra.Har du målt effekt forresten?..Gå inn og les litt på http://www.mr2oc.com der kan du lese til krampen tar deg og mangen der som har byttet snurre.Men om du skal ha såpass høyt trykk bør du jo tenke på å gjøre oppgraderinger på innmaten
sånn for å kunne kjøre trykk oppimot 1,3-1,5b?
marlboro1310 skrev:nei effekten er ikke målt...men med de oppgraderinger som er gjort i form av Power FCn,ICn,eff.anlegget og filteret samt ladetrykk på 1,25 i følge Rolf på TRS (som har bygd om bilen) kunne han grovt anslå effekten til rundt 270-280hk..Vil tro du har endel mer effekt det, jeg hadde min på rulle da jeg fikk den på veien og da målte jeg 245 på hjul ved originalt trykk.på et annet run fikk jeg 266 på hjul men Boostcontrollern var såklart defekt på den tiden så er usikker på hvilket trykk det var for han regulerte med gassen så det ble mye lavere nm dette runnet.Dette var før ny ic og med restriktor i 3" eksosen. "jumbo" målte 263?ca på 1,1 bar og da var vel alt originalt uten dp og eksos mener jeg?
marlboro1310 skrev:Han gav meg "garanti" forr at om jeg lot være å leke "ekspert" og å drive å stille inn her og der ville jeg ha driftsikker moro i mange år frem i tid.
Jeg sa også at jeg var svært interessert i driftsikkerhet...så rart skulle det være at han leverte noe som ikke kan holde til en kravstor bilkunde,eller?![]()
marlboro1310 skrev:men 1,25 er ikke drøyt??har jo endel modifikasjoner på min motor,større IC OG rør..Apexi`en eff.anl og HKSfilter...