RÃ¥tt prosjekt
Prøvde meg på noe singel plate sinter, varte vel i ca 8 mnd

Så byttet jeg til HKS GD Pro, twinplate, med det resultat at jeg knuste 2-3 bakdiffer og girkasser. (ene kassen raste som følge av at bakdiffen raste, de tåler ekstremt lite)
Byttet om til Cusco diff bak, og den er jeg veldig velidig fornøyd med. hekken spretter ut når du ber om det, og den har fått mye bank og juling, og fungerer fremdeles utmerket. HKS clutchen sine lameller var nedslitt etter ca 2 år, og jeg har nå satt inn en OS Giken Twinplate. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med den, den er minst like sterk som HKS GD Pro, men har noe som HKS'en ikke har, nemmelig fjæret senter. I tillegg har jeg satt inn en st205 kasse, og dette i kombinasjon håper jeg skal tåle litt mer, det er ikke tvil om at det er moment toppen når du sparker ut som tar knekken på kassen, og med fjæret senter vil denne toppen bli dempet litt. OS Giken clutchen så hakket grommer ut en HKS sin også, solide saker.
Ellers når det gjelder girkasse, så er det eneste jeg vet om som passer rett i innmat fra quaife i england eller c-one i japan. Quaife er nok bra saker, men det koster ikke bare sjorten, men også buksen
Får gi en lyd om du skal en tur til bergen en dag, må nesten få tatt denne nærmere i øyesyn