TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#31298  av sleeper

:D :D
Jeg er litt treig.... men jeg har tatt en del bilder nå som jeg "justerer" litt på bilen...

så bilder osv kommer snart... :D

#31299  av CelicaTurbo

høres bra ut :)

#34910  av Arnt

Sjekk ut http://www.realcar.se. Klikk deg inn på e-handel. De har et ganske pent kit til 8500 ,- SEK.
Vedlegg
tc16004.jpg
tc16004.jpg (24.88 kiB) Vist 3596 ganger

#34941  av PoWer Boost

det der er det samme kittet de har på tuning.no til 8500 Nok.

fryktelig vinge.... hehe...

#35534  av smallville

Har sjekket ut litt med styling til celica. Jeg har snakket med scantstyling.com, tuning.no, carequipment.no og topstyling.no.
Det viste seg at topstyling var rimeligst, men hadde lengst ventetid også har de ikke en nettside som er skikkelig oppe å går enda. men send en mail dit så får du priser og andre svar. Jeg bestilte ivertfall et komplett sett der til slutt.. :D

#35542  av Arnt

:!: Kompis av meg som skulle kjøpe styling av topstyling. Skulle være tilpasset og lakkert ferdig. Fikk et kit som var elendig tilpasset og lakkert med sprayboks. + at han fikk ikke med alt som han skulle ha. Behøver jo selvsagt ikke være slikt med dette! Men tenkte bare jeg skulle nevne det. Fikk levert det tilbake tilslutt, men han tapte en del penger på det. Hør med Norstyling på tlf: 90649299. Vet ikke hvordan det er med leveringstid, men prisene er meget gunstige.

#35543  av smallville

Hmm hørtes ikke bra ut :shock: men jeg har heldigvis ikke bestilt det lakkert eller ferdig tilpasset.. det arbeidet tar jeg selv... men jeg får vente i spenning :?

#35544  av Arnt

Går sikkert bra! (Får vi håpe) :D Hva må du betale der?

#35546  av smallville

Det ble til slutt 13500,-
da var det med sideskjørt, frontskjørt, hekkskjørt, vinge og takvinge.
Det ble faktisk 5000,- billigere enn på scanstyling :shock: og det var det samme kittet. men uten takvinge og vinge!:!:
Vedlegg
Toyota-90-CEL-VS002-RB_VS003-RS.jpg
Toyota-90-CEL-VS002-RB_VS003-RS.jpg (28.53 kiB) Vist 3549 ganger

#35547  av smallville

Det er ikke min bil da... får vell settet nå i slutten av mars.. så jeg får vente i spenning og håpe det går greit med montering og passform... Men hvis noen har noen glupe tips til montering så kom igjen :)