Har sjekket ut litt med styling til celica. Jeg har snakket med scantstyling.com, tuning.no, carequipment.no og topstyling.no.
Det viste seg at topstyling var rimeligst, men hadde lengst ventetid også har de ikke en nettside som er skikkelig oppe å går enda. men send en mail dit så får du priser og andre svar. Jeg bestilte ivertfall et komplett sett der til slutt..
Kompis av meg som skulle kjøpe styling av topstyling. Skulle være tilpasset og lakkert ferdig. Fikk et kit som var elendig tilpasset og lakkert med sprayboks. + at han fikk ikke med alt som han skulle ha. Behøver jo selvsagt ikke være slikt med dette! Men tenkte bare jeg skulle nevne det. Fikk levert det tilbake tilslutt, men han tapte en del penger på det. Hør med Norstyling på tlf: 90649299. Vet ikke hvordan det er med leveringstid, men prisene er meget gunstige.
Hmm hørtes ikke bra ut men jeg har heldigvis ikke bestilt det lakkert eller ferdig tilpasset.. det arbeidet tar jeg selv... men jeg får vente i spenning
Det ble til slutt 13500,-
da var det med sideskjørt, frontskjørt, hekkskjørt, vinge og takvinge.
Det ble faktisk 5000,- billigere enn på scanstyling og det var det samme kittet. men uten takvinge og vinge!:!:
Vedlegg
Toyota-90-CEL-VS002-RB_VS003-RS.jpg (28.53 kiB) Vist 3542 ganger
Det er ikke min bil da... får vell settet nå i slutten av mars.. så jeg får vente i spenning og håpe det går greit med montering og passform... Men hvis noen har noen glupe tips til montering så kom igjen