hvilket merke var det på dette rep kittet??
Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:hvilket merke var det på dette rep kittet??Hørte ikke åssen merke det var. Hvordan det?
Tfan skrev:bare lurte på om det var samma som jeg kjøpteinzane2012 skrev:hvilket merke var det på dette rep kittet??Hørte ikke åssen merke det var. Hvordan det?
Tfan skrev:Henta rep-kittet idag. Budweg het merket. Kjøpte også cardic verktøy til og presse ned igjen stempelet. Jeg har brukt kobber pasta før, men det er for seigt i gliderne så kjøpte "bremsezylinder-paste". Denne er mye bedre som gjør så gliderne går smoothbudweg var det det hette ja, samme som jeg brukte det, dem selger og ferdig overhalte kalippere til mr2
Jeg tok av calipperen ikveld. Prøvde og få ut stempelet med og trykke på bremsa men ville ikke ut. Så jeg får prøve med trykkluft imorgen på verkstedet.
Tfan skrev:Det er bak. Jeg prøvde og skru de ut idag men de sitter som bare f. Pinnene som sitter på "spesial verktøyet" gjorde litt skader på stempelet. Må vel presse ned mens man skrur oppover?tydeligvis komt noe dritt inn under pakningen da som gjorde at det satt sånn, jeg brukte bare ei helt vanlig vannpumpetang til å skru ut stempelet, gikk helt fint