Nå har det vært stille på denne siden en stund, grunnet ferie og div. malejobber

Men jeg oppdaget et problem med motoren, og den jaget mye på tomgang..
Fikk en kompis til å sjekke vakumslanger og justere tenningen da denne var på "ville spor" så fikk tatt den, og justere throttle sensoren mener jeg det var..en sort klump så sitter ved innsuget..
Etterhvert gikk den dårligere og dårligere....Når jeg ga gass så var på som en måte at den "strupet" seg selv...
Fikk beskjed å prøve å bytte rotor og fordeler, siden disse motorene spiser tenning..Fikk satt på dette idag, og bilen jager ikke mer på tomgang, og går fint og stille på ca 900 på turtall
Var også en tur innom oslo og hentet meg et T-Horn Racing ratt, sort med noe fornikling (bilder kommer)
Håper på å få polert bilen nå, siden den skal på utstilling under Elvefestivalen i Drammen sammens med Midnightclub
Jeg hadde også problem med setetrekkene i bilen som et bilde på sida viser, og tok av trekket på setene og fikk sydd sømmen sammens igjen hos en salmaker i Sande,
skal også få et slagt polyeruthane stoff på setene som vil gjøre setene "nye" igjen, fyller igjen sprekker og slitasje, blir spennende å se hvordan det går

Toyota Camry 2.0 1983 modell - Solgt
Toyota Celica GT4 1990 modell - Solgt
Toyota Corolla 1.6 1989 modell - Solgt
Toyota Celica 1.8i 1994 modell - Solgt
Toyota Celica CS 2.0 1992 modell -Ble vrak i 2010
http://www.youtube.com/watch?v=NtVyJV3THpI