Kjenner så utrolig godt til det som sies over! For min del har jeg byttet støtdempere, hjul lager, frontrute, varme-apparat, topp-pakning nå, plugger, olje, radiator (2 ganger), diverse slanger, vannpumpe, thermostat, dør lås (2 ganger pga inbrudd), hjul spindel og trommel på ene hjulet, har byttet skiver og klosser nylig, og den har fått splitter nye sommerdekk.
Da blir det litt kjipt å bare kjøre den på dynga og få igjen 1500 kr. Man føler man har lagt ut så mye at alt er bortkastet om man gjør det..
Det værste er faktisk at jeg stod forran motor rommet og kikket på motoren... Jeg hadde akkurat plukket fra hverandre hele motoren på MR2en og var mildt sagt lei av å skru bil der og da. Så ser jeg på motoren og tenker for en jobb dette blir.. Jeg begynner å helle mot å bare vrake bilen og kjøpe meg en ny. Så gløtter jeg bort på spylervæske-tanken som er helt full og tenker: Faen! Jeg har jo AKKURAT fylt spykervæske! Nei helvete heller! Her må det fikses...
Så det var i dette tilfellet spylervæske til 29 kroner som gjorde utslaget.. :p
Men det er alltid noe..
Noen bilder. Kjekt å stå ute i 10 minus grader å skifte topp pakning f.eks! Anbefales på det sterkeste! Jeg er forøvrig syk enda, på 2. uken nå med feber og stygg hoste og alt som er. He he.. Trodde det skulle gå så mye kjappere enn det egentlig gjorde..
Men men, nå lever den heldigvis igjen. Kostet meg ca 580 kr for ny topp pakning, reg-reima brukte jeg opp igjen så der ble det ikke noe utlegg.. ellers gikk det med ca 1000 kr på ny radiator, og diverse crc, rød pakning silikon, olje, filter, sliping osv div rekvisita så tenker jeg at jeg kom unna med rundt 2000 kr totalt.
Uansett langt billigere enn å vrake den og kjøpe en ny billigbil som sikkert hadde vist seg å være like mye problemer med..
Får håpe den varer to sesonger til nåda. Har jo akkurat EU godkjent den så hadde vært fint om den holdt..