Ups, det skulle NÅ har jeg kjøpt meg, ikke når. Har nemmelig handla. Kjøpte frontsettet i sverige. Tenkte på om du kanskje kunne skaffe det også, men det var tilbud når jeg var innom svinesund, så jeg fikk det til 2500nok. Tippa det ikke var så værst, så jeg tok det med.
Fikk HX2'ne i dag også, dette var HX2 Punch som vi pratet om før ja. Får håpe de ikke er for hardspillte da
Da tror jeg at jeg skal ha det meste jeg trenger til å sette i gang, så får bare håpe tiltakslysten holder seg
Slik det ser ut nå så er planen dette:
1. pri:
Frontsett, dette vil bestå av 2xFanaticX 6" + 2x4" FanaticP (Dette er elementene jeg har fra den gamle bilen, mulig jeg oppgraderer de senere men bruker disse i første omgang, så får vi se.)
Diskanter, ikke helt bestemmt meg om jeg kun skal bruke det ene settet, eller begge, noen erfaringer her med dobbelt sett diskant forran?
Planen var å fjerne den hyllen som er i dørene og bygge ei dørkasse som er mest mulig lik den orginale hylla, største forskjellen vil bli en 4" kasse som vil sitte så langt som mulig frem og skrå bakover.
Alt er planlagt dekket i vinyl eller lignende, dette har jeg ikke noe erfaring med så tips mottas med takk. Særlig med tanke på at dette sannsynligvis vil bli en kasse med endel utforming.
2.pri:
8" HX2 bak setene. Her vil jeg gjøre ett forsøk på å enten fjerne det rommet som er bak setene, eventuelt bygge kasse oppi rommet. Må se ann hva som blir best. Kassen har jeg tenkt å lage lukket. Siden jeg skal ha kassene så lavt som mulig, så skal det også være mulig etter hva jeg har målt å få plass til en forsterker på hver vegg bak setene. Kassene har jeg tenkt å bygge i 16mm MDF og trekke med stoff mest mulig likt det orginale på bakveggen.
3.pri:
Bygge båndpass sub i reservehjulbrønnen forran. Dette vil antageligvis bestå av 1 (muligens 2 om det er plass, har ikke regnet på det enda) GAS 12". Elementene hadde jeg fra før i den gamle bilen, og spillte 145,6db der på en måling, så de burde være brukbare

Dette prosjektet får jeg ta litt etterhvert, da jeg sannsynligvis må demotere endel av dashbordet for å få kuttet ett hull gjennom torpedoveggen som er stortnok til en port.
Finnish på dette er ikke helt bestemmt enda.
Vel, da burde jeg ha å drive på med fremmover. Spørs om halvparten av dette lar seg gjøre da. Hehe.
Tips og innvendiger mottas med takk
Bjørn