mr292 skrev:ok, bra du har den instillingen da
tid er penger, og i hvertfall når det gjelder kjøretid og kjøreglede 
Sant det. men det er ikke bare det, man blir for å si det rett ut DRITT lei av å gjøre samme jobben om igjen 4 ganger på rad på kort tid...
Det er morro å skru når noe nye deler skal på. For all del. Men å stå å knote og banne og ta av det man akkurat har satt på, sjekke det, ikke bli noe klokere, sette det på igjen, samme greia, for så å ta det av igjen på begge sider, bytte side, sette det på igjen, ingen forandring, ta det av igjen, bytte om fjærer, sette på igjen osv...
Er man ikke gal før så blir man det iallefall etterpå da. Jeg kjenner jeg får (enda fler) grå hår på hodet bare av å tenke på det..
Man har liksom et "vilje" barometer når det gjelder å skru. Når man står og knoter og banner med ting som man egentlig syntes er noe dritt å holde på med så bruks viljen opp mye fortere enn om man f.eks installerer et flunkendes nytt turbo kit og gleder seg på å teste det..
Nye fjærer koster uansett ikke så veldig mye. Spørsmålet er vel bare om jeg skal gå for de som senker 1 - 1,5" eller 1,7 - 2,3"... ? aner ikke hva som står på bilen nå engang. Om jeg ender opp med noe som får bilen til å stå på stylter så river jeg av meg ørene i ren fortvilelse...