Ser ut til at jeg må ta bilen til verksted på Henger.. Kjørte den utenfor Porten nå for å få ryddet litt, og når jeg skulle kjøre den inn igjen så ville den faen ikke røre seg engang! Setter jeg den i fri og slipper ut klutsjen nå så går den fremover som om den står i første gir! Når jeg skulle rygge den inn så tar jeg ut klutsjen og kjenner det blir motstand, men det kommer bare mekaniske ulyder fra girkassa og selv om jeg kjenner at det er en del motstand på motoren så rikker ikke bilen seg.. pluitselig Bykser den bakover... stopper opp igjen og lager ulyuder, for så å bykse litt til... og slik holder det på.. Er nok rett og slett HEEEEELT kaputt den girkassa der. Det merkelige var at når jeg kikket under bilen så er det olje OVER alt! helt opp på kjølevann slangene som går fra toppen og fremo mot radiator drypper det olje av! Så å si fra der motoren slutter og girkassa begynner så er det olje over alt. Hele bærebrua er dekt av olje også, og dette er girolje.. Jeg skjønner IKKE hvor all denne oljen kan ha kommet ut, og hvordan det kan ha klart å komme over alt på den måten der.. skulle jo tro det var høytrykkspylt med olje under der.. så absolutt ingenting mens motoren gikk.. Mystisk.
Blir iallefall ny kasse nåda.