Noxan8 skrev:Impreza 2.0GTImpreza er jo forsovidt greitt, får dei til ein rimleg grei penge, både i sedan- og stasjonsvognutgåve, og pre-faceliftversjonane, er vel dei rimligste.. Men er litt rustbefengt, rundt hjulbogar og rundt støtdempartårna.
Legacy 3.0
Forester 2.5 er vel fine vinterbiler med litt pulver i
Legacy/Outback vart vel kun levert som 1.8, 2.0, 2.2, eller 2.5-litersversjonar, samtLegacy vart levert i ein turbo-versjon, og Forester vart vel i 2,5-litersversjonen kun levert som turbo-utgåve (Forester XT-Turbo). Dette i Noreg, riktignok.
Elles vil eg berre sei at eg har ein '95 2-liter Legacy stasjonsvogn, og eg er STORNØGD med den som arbeidsbil. Men eg er kanskje litt upartisk, fordi vi har hatt Impreza før, og no har vi to Foresterar også på garden. Men skrubarusk er i stor grad ypparlege bilar! Verdt som vinterbil, så spar kosebilen til sommarføre. Eg skal ærleg innrøme at eg brukar Mitsubishien til vintersbruk også i særskilde anleiingar, men då kun om det er bra føre, og den blir alltid vaska og spylt før den blir parkert att, i tørr garasje.