SupraTurbo skrev: Her er et bilde av jordinga...
Ikke helt etter boka den dær er jeg redd...du må jo pusse vekk lakken slik at kabelskoen 'toucher' skikkelig jord....og ikke bare tar jord via skruen...denne jordinga kan nok dessverre ta knekken på linjeutgangen på spillern din...OM du kobler til strømkrevende elementer....
Plassen du har tatt jord på er ganske grei...nære nok bærende konstruksjon ser det ut til
SupraTurbo skrev:
Var nede på mekonomen, der var det en som sa at det var enten signalkabeln eller høytalerledningene.... De lå vist litt for nært strømmen...
Om han sa dette uten å påpeke jordinga di som den mulige synderen...synes jeg han du snakka med bør finne seg ett annet yrke
Det der er nemlig det alle skylder på om de tar strøm...MEN dette er den siste plassen problemene oppstår...faktisk...så få til skikkelig jord dær....som også spilleren er koblet til...så skal du se det blir andre boller!
SupraTurbo skrev:
Idiotisk av rockford å legge strøm helt inntil jordinginngangen, og i tillegg høytaler utgangen og signalinngangen på samma side....
De fleste ordentlige forsterkere er bygd på denne måten...og det er ikkeno problem...som nevnt ovenfor
SupraTurbo skrev:
Skulle vært strøm på den enne siden og alt det andre på andre siden spør du meg!
Trengs ikke
@lpher