Sorry for offtopic. Men hvor hentet du denne bilen.? :p
93' Mr2 Medium Stor Turbo
3rlend skrev:Sorry for offtopic. Men hvor hentet du denne bilen.? :pHentet den i Gjøvik, sommeren 2011.
3rlend skrev:Husker ikke målene i hodet. Google!Har googlet som en gal, men jeg finner ingenting. Det jeg kan gjøre er å måle veiva og deretter google målene jeg finner. Kanskje det kommer opp flere resultater da.
donk2k skrev:Mulig du må registrere deg for å få sett, men her står alt!Se her ja, Tusen takk skal du ha!
http://bgbonline.celicatech.com/90alltrac/EM/EM.htm
Veldig kjekkt å ha når du driver med motoren.
sleeper skrev:Tein hvis du tar deg råd, BC hvis du vil spare noen kr. ( har BC selv og fungerer fint.)Har sett litt på Tein, men var litt stiv pris, ja. Hvor handlet du dine BC coilovers og er det bolt-on?
sleeper skrev:Er bolt on ja, husker ikke helt hvor jeg kjøpte de fra, men var fra england et sted.. mener faktisk fensport har de og.Ok, tror jeg faktisk går for BC coilovers, ser det er mange varme tilbakemeldingar på andre GT4 forum! Blir nok bestilling fra england et sted her også.. Tørr ikke handle slike deler fra Ebay.
God skrev:Bare handle fra fensport, da har du delene på døra ca en uke etter di har mottatt betalingsleeper skrev:Er bolt on ja, husker ikke helt hvor jeg kjøpte de fra, men var fra england et sted.. mener faktisk fensport har de og.Ok, tror jeg faktisk går for BC coilovers, ser det er mange varme tilbakemeldingar på andre GT4 forum! Blir nok bestilling fra england et sted her også.. Tørr ikke handle slike deler fra Ebay.
Andrepedersen skrev:Har bestilt BC coilovers (BR serien) fra bc-racing.co.uk. Veldig rask respons og jeg fikk pakkesporing bare noen timer etter jeg bestilte. Ser lovende ut!God skrev:Bare handle fra fensport, da har du delene på døra ca en uke etter di har mottatt betalingsleeper skrev:Er bolt on ja, husker ikke helt hvor jeg kjøpte de fra, men var fra england et sted.. mener faktisk fensport har de og.Ok, tror jeg faktisk går for BC coilovers, ser det er mange varme tilbakemeldingar på andre GT4 forum! Blir nok bestilling fra england et sted her også.. Tørr ikke handle slike deler fra Ebay.Trur ikke du kan ha 18" felger med et35 med di coiloversene, mulig det var bare tein ss det ikke gikk på
celica_st185 skrev:Jeg har kjørt med XYZ, og da må man ha spacer for at det skal gå klar. Er jo forsåvidt ett must på disse bila uansett for at det skal bli fint bak.Ja, der sa du noe! Har hatt spacers i tankene ganske lenge, men så har tanken rett og slett sluppet taket.