Dette er gjennom Knut Jarle Simonsen (
https://www.facebook.com/sianamaste ).
Fant han gjennom at han postet bilder av noen av prosjektene i to av veteranbilgruppene jeg er med i på Facebook.
Han kommer fra Norge, men bor storparten av tiden i Latvia i Latvias nest største by Liepaja. Her har han etter noen år med dette satt sammen et team av folk som han organiserer og administrerer. Lauris har tatt det meste av karosseriarbeid (Nauris var opptatt med annet prosjekt), og jeg mener det er Lauris som lakkerer også. Ellers er det andre folk som skal trekke opp, og enda en part som skal ta det tekniske om jeg har forstått alt rett.
Dette er genialt fordi du både har en Norsk kontakt med daglige bildeoppdateringer og info om prosjektets fremgang som gjør dokumentasjonen av et slikt prosjekt komplett. Du får tilogmed se de "styggeste" bitene av et prosjekt slik som bilder av sveising av skjermer +++, arbeid som du normalt ikke får dokumentert. Fordel to er at Knut allerede har svært gode folk (han har trålt gjennom en del folk for å få det teamet han har nå) som han organiserer, med flere personer som har spisskompetanse på sine fagfelt.
Alt i alt utgjør dette i kombinasjon med svært gode referanser at jeg aldri har vært i tvil på at dette blir bra. Jeg har snakket med personen i flere mnd før jeg stolte på å gi han nøklene til bilen min, men ikke angret en dag i etterkant. Og jeg er alltid svært grundig i min research før jeg gjør noe som helst
Avslutter med bilder av setene jeg har skaffet meg, disse ble kun levert som en option i Super Edition av AW11 i Japan i 1988:

Går rette veien mot den Ultimate AW11 i mine øyne nå
