Jeg ikke denne vingen:
Og IHVERTFALL IKKE denne:
Om jeg betaler 4 eller 5 for targatakpakningene er urelevant akkurat nå, i det store bildet så er det ikke det som utgjør størsteparten av prisen. Mulig jeg er teit, men kjøper gjerne nye pakninger på Toyota i håp om at de er ferskere eller i noen grad bedre en hva andre selger, kanskje det er b-vare, annensortering, noe som har ligget lenge osv osv... Hadde det vært snakk om å betale 8000 mot 4000, så hadde jeg kjøpt annet sted.
Samme jobb hadde nok kommet på over 100'000 i Norge. Toyota estimerte 40-50lapper for en basic lakkering av bilen. Så kom arbeidet med eventuell demontering, pussing grunnarbeid attpåtil (snakket med de når jeg ble påkjørt). Lakkereren i Latvia er jævlig nøye og gjør en utrolig bra jobb med lakkeringa, AW11en er spotless ett år etter lakkering, og jeg tror den forblir det videre også med mindre jeg selv gjør noe feil. Derfor sammenlikner jeg heller ikke pris med hobbylakkerere som tilbyr lakkering for 10'000 svart i Norge.
Inkl alle deler og hele pakka med ferie, tannlegetur, ukesopphold på hotell osv tror jeg vi snakker 50 lapper. Mulig et par ekstra siden jeg skal trekke opp setene i nytt stoff (Svart + noe grått i midten). Dette inkluderer regreim, pakningene, clutch-sett, vannpumpe, foringer, bremseoverhaling, motorolje +++++++++++++++++++++ Jeg anser det hele som en veldig god pakkedeal som forsikrer meg om at bilen både ser bra ut, er rustfri, og teknisk sett vil være problemfri i flere år fremover.
Om det er verdt å koste på en gammel MR2 så mye får bli en vurdering til hver enkelt, jeg synes det er verdt det
Kommer flere bilder etterhvert, må bare få surra meg til å laste de opp på IMGur og delt de her

Status er nå at de er godt i gang med å pusse ned deler, ikke så gruelig lenge igjen til den er klar for lakk