Bilen bare står og godgjør seg utenfor huset i sola og nytes på kveldsturer i flott sol etter arbeid og arbeid med å skifte en vegg hjemme
Fikk meg ny frontrute på forsikring da jeg fikk meg en fin sprekk på en tur å fylle bensin 1 uke før godkjenning

Men på hurtigruta carglass satte dem til sides på den ene å den andre for å hjelpe meg først, dem hadde visst en prioritering for hobbybiler sa han her på lokalavdelingen, "de andre folkene der skal jo bare fra A til B dem, her får folk som setter bilsjela høyest alltid best service"
God type!
Merker den er fortsatt ørliten gran levjete bak og noe ustabil på veien, har skrevet ned planer for neste vinter :
* Alle 4 bærekuler
* Bilstein B6 dempere og tårnlagring foran, samme som bak
* Foringer i bakstilling tror jeg er ræva, vanskelig å se/sjekke/føle, men noe må være galt der
* Motorfester sjekkes/skiftes
* Få på litt LSD tilsetning, skulle egentlig ønske den 1.5 way clutch type LSD'n ikke var i bilen, for den er helt idiot å kjøre med
* Sette på Downpipen fra Berk, for den her skranglinga fra dekslene rundt original cat driver meg til vanvidd.
* 4 nye dekk igjen, 245/35/18 bak og 215/35/18 foran
* 4 hjulskontroll når alt er gått over/skiftet i understell
Dette burde stabilisere bilen veldig, fryktelig ubehagelig på dårlig vei, ja det kan ha noe med dekkene å gjøre, men den andre jeg hadde var ikke SÅ gale, spesielt under pådrag.
3S-GTE'n kakler å går den, det får den bare gjøre til den er lei av livet, er konstant på utkikk etter en Camry med V6, er ikke så nøye med hvilken av dem det er, så lenge det er 3 liter eller mer og Norsk bil, lett å godkjenne over i bil og noe rimeligere, om det ikke er uendelig med power så blir det ihvertfall driftssikkert og godlyd, stock turbo performance er ok for meg