Hærlig med litt diskusjoner på et forum da
Det er jo tross alt det som gjør et forum levende 
3mz hadde nok vært veien for min del også, da hadde jeg gått fra en 3.gen swappet GTI bil, til en V6 bil, som aller viktigst for min del, er mulig å godkjenne uten å måtte hive veldig mye penger etter seg
Så er det litt som jeg har bygget biler, alltid ønsker om å gjøre mer, men det som er så fint er at om du først har fått inn en 3mz så har du masse muligheter foran deg. Og plenty muligheter for å kaste bort uendelig mengder med penger, slik som du kan gjøre med stort sett alle biler. Fordelen er bare at du kan få en rimelig inngangsbilett til mye moro. Sett opp mot å kjøpe seg en ferdig "plug and play" 2GR swap som er en mye større engangskostnad. Enten det er snakk om 40 eller 80 lapper mer i første omgang.


3mz hadde nok vært veien for min del også, da hadde jeg gått fra en 3.gen swappet GTI bil, til en V6 bil, som aller viktigst for min del, er mulig å godkjenne uten å måtte hive veldig mye penger etter seg

Så er det litt som jeg har bygget biler, alltid ønsker om å gjøre mer, men det som er så fint er at om du først har fått inn en 3mz så har du masse muligheter foran deg. Og plenty muligheter for å kaste bort uendelig mengder med penger, slik som du kan gjøre med stort sett alle biler. Fordelen er bare at du kan få en rimelig inngangsbilett til mye moro. Sett opp mot å kjøpe seg en ferdig "plug and play" 2GR swap som er en mye større engangskostnad. Enten det er snakk om 40 eller 80 lapper mer i første omgang.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4