Har gått på den smellen sjølv, med at dyno viste det eg oppfattet som lave tall. Men tester langs veien viste at det i vert fall var dønn ærlige hester.
Ikkje tenk på tallene for å sammenligne med andre, generelt er ruller/dyno strengere i Norge enn i US of A. Bruk tallene du får for å eventuelt sammenligne med mods og oppgraderinger du gjer underveis, men pass på å bruke samme rulle kvar gong
Ein observasjon eg har gjort meg, er at turbomotorer er glad i så lite motstand som mulig, gitt at ecu klarer å henge med eller blir optimalisert. NA derimot, der skjer fort det masse rare greier om det blir feil.
Originale katalysatorer er vel kanskje det som gir størst motstand her, så å skifte til sportskat kan ha litt for seg. (husk å lure secondary O2 sensor med distansestykke, ellers blir det feilkode).
Hadde vert interessant om du hadde tatt ny dynorun kun med sportskatt, og så kanskje med nye manifolder kombinert med sportskatt, for å sjå kva som faktisk skjer.
