Det her har gått på ræva, timesvis med skruing og fått motoren sammen igjen med nye toppakninger og alt a-okay.
Kjørte 5 minutt perfekt, deretter begynte problemene, blårøyk og hvit røyk med god å søt lukt fra pottene du, det vet vi alle hva det betyr.
Stor sannsynlighet er det en topp som er skadet eller noe siden det ikke kom før varmen kom sånn att materialene forandrer størrelse..
MEN, han som kjøpte den armeen med 3vz'er som var solgt her innpå forumet for litt siden har solgt meg en JDM 3vz-fe som var importert fra Egons.... Planen blir nå å få den tilsendt å stappet i med basic service/pakninger og bruke den forsiktig til å cruise med, så har jeg all tid i verden på å ta ut driten jeg har og se om blokka kan reddes, få den borret å installere smidde greier i den, sende avgårde toppene for kontroll og porting/polishing, samme med innsugene etc, det er en grei sak da jeg kan ta meg lang tid på det for helt ærlig begynner det å svi når ting ikke blir bra å en må gjøre opp å opp igjen det samme hele tiden.
Jeg sverger på jesu navn, ingen i dette landet er flinkere enn meg til å ta ut og sette inn motorer per dags dato fra sw20, fucking hell......
Alternativt kan noen komme med 100.000 og hente hele førbanna driten, prisklasse forsvares med "lykke til å finne en som er like rustfri til lav pris disse dager"