Småstrek i regningen.
Pga Toyota MR2 har lik tillatt totalvekt som tillatt vogntogvekt så ser ikke kontrollør åssen en skal kunne taue noe som helst, på min er målt og byggvekt 1290 kilo, med en maksimalt tillatt vekt 1515 kilo.
+sjåfør på 75 kilo, 110 i mitt tilfelle er det bare rundt 150kg igjen og svv ser ikke hva en skal kunne taue med dette.
Toyota har ikke tekniske data, det som kreves er nye vektgarantier fra Toyota, så da må man til utlandet da?
Får spørre noen japanske gamingvenner om dem kunne spurt på mine vegne hos ei sjappe nedi der, om det er godt nok eller ikke det vites ikke.
Sånn sett så spøker det å få det i vognkort, noe som er litt dumt for jeg vet at der finnes noen få som har det, men om alle sw20 har lik vekt på tillatt total som tillatt vogntogvekt så er de som har i vognkort hengervekter også begrenset til ett par hundre kilo.
Må jeg lette hele bilen å søke igjen da nåda

Først på vektredusering og så på krok?

Er sikkert ikke mulig, men at dette her skulle skje tenkte jeg aldri på ved første ombygging, hvem forventer liksom at vogntogvekt og tillatt totalvekt er lik, omtrent ingen biler har det