Da var jeg endelig igang med ledningene!!! første milepæle er nådd, har endelig fått spenning på ecuen!!!
siden jeg har demonetert og fjærnet alt av gammle og orginale rele'er og sikringer, erstattes dette av en egen sikringsboks med rele'er som plasseres i bagasjerommet over ECU'en;
Spagetti01.jpg (558.03 kiB) Vist 102 ganger
Har fått på plass pedalen, samt koblet den opp, har som plan å få testet den imorgen
PedalMedKabel.jpg (547.85 kiB) Vist 102 ganger
Måtte bygge ferdig bensinsystemet idag da FP-rele'et kun mangler en leder for å kunne starte pumpen. Endte opp med en 3-4bars trykkregulator som i prinsippet gjør om mr2'ens retur system til en ikke-retur system. kraftigt inspirert av "Wilhelmraceworks" sin løsning.
BensinRegulator.jpg (289.43 kiB) Vist 102 ganger
Ble nødt til å flytte lade kabelen til dynamoen, da den ikke passer i de gjennomgående kontaktene jeg har installert inn til bagasjerommet. denn ble skjermet med glassfiber rull i et håp om at ledningen inni ikke skal sprekke opp å bli dårlig over årene, da den ligger relativt nærme eksosen, tror det skal gå fint:)
LadeKabelNy.jpg (435.93 kiB) Vist 102 ganger
Planen videre er å bare kjøre på med å få subsystemer til å fungere, samt teste og tune dem inne på ecuen. Plutselig har jeg et helt system oppe å gå:)) kommer nokk til å starte med funksjoner som prater med bilen, slikt som check engine lys, dynamo, oljetrykk, kjølevannstempreatur, bensinpumpe osv... Deretter kan jeg fortsette på motorsystemer. ikke sikkert jeg klarer å gå så ryddigt fram da, kan være jeg blir for nyskjerrig og kobler opp spjeldet på motoren med en gang etter å ha fått pedalen til å funke, hehe. hadde vært kult å sett DBW in action!!
Uansett, mye jeg skal gjøre for første gang fremover

får bare holde tunga i riktig munn å håpe jeg ikke brenner noe I/O