TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Svein's MR2 turbo prosjekt - NÃ¥ nye V6 prosjekt (Godkjent vognkort) - NÃ¥ nye hengerfesteprosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #468264  av Makk

Lite nytt å melde, men nå skjer det endelig ting!

Avgang Holmestrand på Torsdag 28.8.2025, stopper med familie på veien ned for å slippe den brutale kjøreturen alle the way for å bare aaakkurat rekke forhandleren på Ducati for henting av en av syklene mine.

Så innom Jaktdepotet i Drammen for å sjekke ut stemninga der, nå har jeg bestilt der for seksti tusen så dem bør faen meg rulle ut rød løper :lol:

Hengte på MC hengern å reiste hjem, men ikke før en hadde dradd en runde i bygda å vist seg frem, med motorlyd og 80 talls musikk!

Blir lasting av superbiken på Freddan, for så å dra seg opp til Mageli og stoppe der for å for en gangs skyld forsøke være med på Old School Toyotas treff, jeg gleder meg :)

Det er faktisk reell sjangse for å vinne modifiserte trofeet om jeg skal være helt ærlig, iallefall stille MEGET sterkt!

Hvor mange andre dukker opp in en bil der motoren aldri var levert originalt + alt det andre jeg har funnet på?

Jada en kan trimme å style opp det meste men :

En MR2 med V6, fullstendig custom bodywork, gullfelger i grenseland av dimensjoner, valsa bakskjermer, custom gullkorn i svart lakk, alt av understell er enten custom eller oppgradert turbo spec, keyless start, særdeles påkostet stereo, nesten ingenting er originalt på hele bilen, og bakpå kroken som er et unikum i seg selv, der henger det en rød liten cherry på toppen av kaka, en av verdens mest gjenkjente og ikoniske superbike designs fra Ducatis egne Massimo Tamburini 8) 8)

Dette blir så gøy! Ser frem til mange unike Toyotas der!

Håper været dem melder ikke kommer, her må en få litt opphold !!
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42