jan-erik skrev:Er det mulig.... skikkelig griseri....
Er det da du rolig leverer bilen til nærmeste bilpleiesenter for vask og spør pent om de tar innvendig vask også for 300,- ekstra
Erlend skrev:Jeg tror det kan være ekte jeg... Men jeg setter noen kriterier - for det første må sjåføren ha holdt utrolig stor fart. Man ser at rådyret er regelrett kappet via A-stolpen! Personen som kjørte bilen må ha dødd eller blitt alvorlig skadet tror jeg.det siste spørsmålet ditt satt jeg også å grubla på.. men det MÅ være fake. det går ikke an at et dyr eksploderer inne i bilen på den måten der. hva med alt det som ligger foran instrumentene? skal det ha snudd inne i bilen og føket fremover igjen, ETTER at dyret har eksplodert eller? og at hele baksetet er fullt, inkludert gulvet.. og bagasjerommet.. det må liksom passere to rader med seter før det når dit. og så mye som det har lagt fra seg på veien dit, så kunne det ikke vært mye igjen. og spesielt ikke når mer eller mindre hele dyret totalt sett ligger på UTSIDEN av bilen. jeg tror ikke på det der et halvsekund. og folk er teite nok til å gjøre sånt også...
Det som virker urealistisk er organene som ligger her og der. Samt at begge delene av dyret ligger utenfor bilen, mens såpass mange biter ligger inniOg blodet ser litt fake ut, ser ut som det er pent spraymalt på noen steder nesten. Det jeg lurer på er hvis det er falskt, hvorfor ville noen gå til det skrittet å ødelegge interøret på en bil?