TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kollisjon med hjort

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#81850  av jumbo

Klarer ikke slutte å le.... herre... uff, håper det gikk bra med føreren (tenker tanker om hvor alt det blodet stammer fra)

At det går an å splatte så utrolig, nesten vondt å tro det er ekte

#81851  av Erlend

Han der må ha kjørt seriøst raskt... Dyret er jo regelrett slakta. Hadde likt å sett sjåføren etter det der altså...

#81861  av jan-erik

Er det mulig.... skikkelig griseri....

Er det da du rolig leverer bilen til nærmeste bilpleiesenter for vask og spør pent om de tar innvendig vask også for 300,- ekstra :lol:

#81892  av RedCelica

cameleon skrev:Fy satan! Det der er jo verre en de verste splatter filmene jeg har sett :shock:
Hehe, jepp. Nesten like mye som det er i Braindead! Hehe.

#81900  av tojo

Bilde Huff huff forferdelige greier!
Bilde
Sist redigert av tojo den 12 jan 2005 00:01, redigert 1 gang totalt.

#81901  av cameleon

jan-erik skrev:Er det mulig.... skikkelig griseri....

Er det da du rolig leverer bilen til nærmeste bilpleiesenter for vask og spør pent om de tar innvendig vask også for 300,- ekstra :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#81944  av chris

synes ikke det så ekte ut i det hele tatt jeg. et dyr eksploderer ikke når man treffer de.. greit at det blør litt, men det der ser jo ut som noen har plassert en dynamitt i ræva på dyret, og fyra av inne i bilen.

#81956  av Dan-Ørjan

MÃ¥ si meg enig med chris, virker ikke helt troverdig for meg.. :?

#82039  av Erlend

Jeg tror det kan være ekte jeg... Men jeg setter noen kriterier - for det første må sjåføren ha holdt utrolig stor fart. Man ser at rådyret er regelrett kappet via A-stolpen! Personen som kjørte bilen må ha dødd eller blitt alvorlig skadet tror jeg.
Det som virker urealistisk er organene som ligger her og der. Samt at begge delene av dyret ligger utenfor bilen, mens såpass mange biter ligger inni :) Og blodet ser litt fake ut, ser ut som det er pent spraymalt på noen steder nesten. Det jeg lurer på er hvis det er falskt, hvorfor ville noen gå til det skrittet å ødelegge interøret på en bil?

#82082  av Oas

omg :shock:

jeg crasha med en hjort, i 60. fikk bare et lite hakk i pansere som gikk bort med lakk flaske fra toyota^^

tror det er fake jeg å, fører sete er jo fullt av blood (så mye vi får se da) ,Og hele nakke puten er full også

#82215  av chris

Erlend skrev:Jeg tror det kan være ekte jeg... Men jeg setter noen kriterier - for det første må sjåføren ha holdt utrolig stor fart. Man ser at rådyret er regelrett kappet via A-stolpen! Personen som kjørte bilen må ha dødd eller blitt alvorlig skadet tror jeg.
Det som virker urealistisk er organene som ligger her og der. Samt at begge delene av dyret ligger utenfor bilen, mens såpass mange biter ligger inni :) Og blodet ser litt fake ut, ser ut som det er pent spraymalt på noen steder nesten. Det jeg lurer på er hvis det er falskt, hvorfor ville noen gå til det skrittet å ødelegge interøret på en bil?
det siste spørsmålet ditt satt jeg også å grubla på.. men det MÅ være fake. det går ikke an at et dyr eksploderer inne i bilen på den måten der. hva med alt det som ligger foran instrumentene? skal det ha snudd inne i bilen og føket fremover igjen, ETTER at dyret har eksplodert eller? og at hele baksetet er fullt, inkludert gulvet.. og bagasjerommet.. det må liksom passere to rader med seter før det når dit. og så mye som det har lagt fra seg på veien dit, så kunne det ikke vært mye igjen. og spesielt ikke når mer eller mindre hele dyret totalt sett ligger på UTSIDEN av bilen. jeg tror ikke på det der et halvsekund. og folk er teite nok til å gjøre sånt også...