GT_rider skrev:lett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...Neemi skrev:Har snart ny lakk jeg, så slipper det endaEnda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre
LilleGud skrev:Hehe.....aner jeg at noen skal være med og hjelpe til?GT_rider skrev:lett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...Neemi skrev:Har snart ny lakk jeg, så slipper det endaEnda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre
Neemi skrev:hehe.. joa. vi kan polere sammen, jeg tar min og du din.. :pLilleGud skrev:Hehe.....aner jeg at noen skal være med og hjelpe til?GT_rider skrev: Enda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengrelett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...![]()
(skulle vært sånn englesmiley her og)
GT4 CS skrev:Mens jeg sitter i sola og koser meg med en iskald øl og ler av derehehe... nej. det er mens du står og rubber og bedriver lakkrens for å få tilbake farven i bilen igjen ! så på den tiden du bruker på det så har jeg og Neemi kjørt opp en tank bensin eller.no alleredeDa min bil allerede er for matt til og poleres hehe