TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#98204  av GT_rider

Neemi skrev:Har snart ny lakk jeg, så slipper det enda ;)
Enda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre :)

#98205  av sw20

øy nemi... vilken bil har du egentlig... starlet eller mr2???

#98267  av olemm

Neemi har mr2...

Hvordan går det egentlig a Neemi :wink:

#98367  av Neemi

Har begge deler.

Mr2en er snart klar for sommeren, og starleten brukes som vinter-/reservebil.

Går superbra nå som bilen snart er klar ;)

#98882  av FireWalk

Bilen min er på sykehus enda den.. og han som krasjet den har stukket av til militæret... noe som betyr to ting. 1. at jeg ikke får tak i han slik at vi kan ta han av dage.. og 2. han er nå uten jobb og har ingen mulighet til å betale meg tilbake for skadene han har påført bilen iogmed at han såklart er i militæret...

så hva annet kan jeg vel si enn:

FAEN.....

men men... hadde vel egentlig regnet med at jeg måtte punge ut for det der selv.. men dagens moto er: lån ALDRI vekk bilen til noen! hehe...

#99041  av Neemi

LilleGud skrev:
GT_rider skrev:
Neemi skrev:Har snart ny lakk jeg, så slipper det enda ;)
Enda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre :)
lett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...
Hehe.....aner jeg at noen skal være med og hjelpe til? :)
(skulle vært sånn englesmiley her og)

#99043  av LilleGud

Neemi skrev:
LilleGud skrev:
GT_rider skrev: Enda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre :)
lett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...
Hehe.....aner jeg at noen skal være med og hjelpe til? :)
(skulle vært sånn englesmiley her og)
hehe.. joa. vi kan polere sammen, jeg tar min og du din.. :p

#99055  av GT4 CS

Mens jeg sitter i sola og koser meg med en iskald øl og ler av dere :lol: Da min bil allerede er for matt til og poleres hehe

#99071  av LilleGud

GT4 CS skrev:Mens jeg sitter i sola og koser meg med en iskald øl og ler av dere :lol: Da min bil allerede er for matt til og poleres hehe
hehe... nej. det er mens du står og rubber og bedriver lakkrens for å få tilbake farven i bilen igjen ! så på den tiden du bruker på det så har jeg og Neemi kjørt opp en tank bensin eller.no allerede ;)

#99085  av GT4 CS

Hehe, du kjenner meg for godt :)
Men om dere har samvittighet til og forurense osonlaget så er det bare og kjøre rundt det :lol:

#99087  av kennethx

GT4 CS skrev:Mens jeg sitter i sola og koser meg med en iskald øl og ler av dere :lol: Da min bil allerede er for matt til og poleres hehe
Jeg var lei av matt bil, så jeg hellakkerte den :) nå kan jeg bare vaske den så ser den nypolert ut :D

#99093  av GT4 CS

Savner det selv, er flau over den hvite lakken min. Så en helakering kommer så fort kontoen tilater det :)

#99129  av FireWalk

hehe.. jeg har nylakkert bil jeg.. men jeg skal hellakkere den igjen fordi jeg vil ha en litt stiligere farge... :p

#99186  av GT_rider

FireWalk skrev:hehe.. jeg har nylakkert bil jeg.. men jeg skal hellakkere den igjen fordi jeg vil ha en litt stiligere farge... :p
Enkelte har bare litt for mye penger :) Ja synd at han kameraten din måtte i militæret. Men det er ihvertfall ikke hans skyld.
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 1166