GT_rider skrev:lett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...Neemi skrev:Har snart ny lakk jeg, så slipper det endaEnda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre
LilleGud skrev:Hehe.....aner jeg at noen skal være med og hjelpe til?GT_rider skrev:lett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...Neemi skrev:Har snart ny lakk jeg, så slipper det endaEnda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengre
Neemi skrev:hehe.. joa. vi kan polere sammen, jeg tar min og du din.. :pLilleGud skrev:Hehe.....aner jeg at noen skal være med og hjelpe til?GT_rider skrev: Enda viktigere å være ivrig med polishen da. Så har du "ny" lakk lengrelett at den bilen ikke skal poleres før utpå sensommern / høsten...![]()
(skulle vært sånn englesmiley her og)
GT4 CS skrev:Mens jeg sitter i sola og koser meg med en iskald øl og ler av derehehe... nej. det er mens du står og rubber og bedriver lakkrens for å få tilbake farven i bilen igjen ! så på den tiden du bruker på det så har jeg og Neemi kjørt opp en tank bensin eller.no alleredeDa min bil allerede er for matt til og poleres hehe
GT4 CS skrev:Mens jeg sitter i sola og koser meg med en iskald øl og ler av dereJeg var lei av matt bil, så jeg hellakkerte denDa min bil allerede er for matt til og poleres hehe