Denne til ecu har jeg festet skikkelig. Fant ut at det stod en motstand i ene pluggen som hadde glemt å overføre til det nye ledningsnettet, men det hadde ingen virkning.
Hadde litt bensin oppi hvert plugghull, motoren startet da, men døde jo selfølgelig ut når bensinen var brent opp.
Men hovedledningen til dysene går jo innom mye rart som kan lage krøll, f.eks så går den innom et relé (eller motstand?) som er festet på venstre støtdempertårn, hva er dette til?
Det er ikke det at kaldstart dysen ikke er montert og at ecu'en ikke får åpnet denne og holder dysene stengt for å unngå drukning? Eller åpner ecu'en dysene med en gang samtidig som den bruker kaldstart dysa?
Hadde litt bensin oppi hvert plugghull, motoren startet da, men døde jo selfølgelig ut når bensinen var brent opp.
Men hovedledningen til dysene går jo innom mye rart som kan lage krøll, f.eks så går den innom et relé (eller motstand?) som er festet på venstre støtdempertårn, hva er dette til?
Det er ikke det at kaldstart dysen ikke er montert og at ecu'en ikke får åpnet denne og holder dysene stengt for å unngå drukning? Eller åpner ecu'en dysene med en gang samtidig som den bruker kaldstart dysa?
90mod Celica 2.0l GTi
Selges hvis prisen er rett
Selges hvis prisen er rett
