TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Myklebust sin Celica type raud 1990

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #468476  av ArildM

Sjeldent man MÅ ha slike ting, men kjekt å ha, noen ganger :)
 #468488  av Myklebust

Kjempekjekt å ha! Har en manual til Carinaen som har hjelpt en del! Husker ikkje merket, er ei typ a5-størrelse kvit bok. God ressurs!
 #469226  av Myklebust

Ingen stor oppdatering, men lenge sia!

Merker Celicaen gror på meg! Har bytta kalipperne framme så er uten heng no! Skiva fekk kast etter Sverigeturen der eg hadde heng av og på, så den er i bestilling. Ellers har eg fått balansert felgene, og det hjalp noke voldsomt. Felgene som stod bak måtte ha 50-60 gram så der var meir enn eg trudde. Har jo skreve her før at eg syns bilen er treig og ikkje like lett i sving som Carinaen, men det er blitt bedre no! Og faktisk en del respons frå "publikum" :lol: Vippelykter er veldig sjeldent, den har jo ferrari-fargen osv.

Ellers lekker den frå topplokket, akkurat som Carinaen gjorde tidligere. Så der har eg også deler i bestilling. Bakdempere har eg stående frå i fjor, så der er forskjellig jobb! Men gledes!

Planen er at Celicaen vinner over MX-5en. Skal prøve å selge Miataen no i sommer, så er det noken som kunne tenke seg en 2018 MX-5 RF, så ta kontakt. Fin fin stand og litt OEM plus 8)

Fabler litt om å få bygd eksos på den og. Veldig grom i midtregisteret, men eksosen er original så altfor lite lyd. Hadde vore fett med loffpotte på den. Men det er langt fram! :wink:
Vedlegg
20260411_143614 2000px.jpg
20260411_143614 2000px.jpg (833.67 kiB) Vist 26 ganger
 #469232  av ArildM

At du tenker å bytte ut MX-5 med Celicaen må jo være tidenes kompliment til Celica 8)

Og med salg av den så har du vel nok til litt mods til denne?
Og som du sier, du blir godt sett med en slik bil i et hav av hvitt, grått og svarte kjedeligheter :lol: 8)